يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در حکمی، احسان کاوه را به سمت قائم مقام رئیس شبکه پرس تی وی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، احمد نوروزی که همچون معاونان پیشین برون مرزی، خود عهده دار مدیریت شبکه پرس تی وی نیز هست، احسان کاوه را به سمت قائم مقام رئیس شبکه پرس تی وی منصوب کرد.

وی در حکم انتصاب کاوه، ضمن اشاره به شایستگی و سوابق طولانی فعالیت او در شبکه پرس تی وی، ابراز امیدواری کرده است قائم مقام جدید رئیس این شبکه بین المللی با توجه به برخورداری از تجارب مؤثر و ارتباطات گسترده با نهادهای فرهنگی و رسانه ای کشور، رفع موانع اجرایی موجود بر سر راه تولید محتوا را با به کارگیری نیروهای جسور و خلاق پیگیری کند.

معاون برون مرزی رسانه ملی همچنین از کاوه خواسته است در زمینه ارتقای سرمایه انسانی شبکه پرس تی وی برنامه ریزی جامع و مناسب داشته باشد.

احسان کاوه که بر اساس این حکم، از امروز عهده دار قائم مقامی رئیس شبکه پرس تی وی است، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه است.

سوابق مدیریتی پیشین او را می‌توان در مدیریت شبکه تهران سیما، مدیریت تولید شبکه آی‌فیلم و مدیریت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری برشمرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها