أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۱۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
زمان خداحافظی کاپیتان محبوب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، موضوع کناره گیری قاسم حدادی فر از تیم ذوب‌‌آهن روز گذشته با اعلام خداحافظی این بازیکن در فضای مجازی شکل کاملتری به خودش گرفت.

پس از اعلام خداحافظی حدادی‌فر، این بازیکن در جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه حاضر شده و روی تصمیم خودش تاکید کرده است. در این جلسه بین دو طرف توافقاتی در خصوص جدایی کاپیتان ذوب‌‌آهن حاصل شده که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد اما مهمترین موضوع زمان خداحافظی این بازیکن است.

طبق صحبت‌های انجام شده در این جلسه، قرار شده در هفته‌های ابتدایی فصل بیست و یکم لیگ برتر این اتفاق بیفتد و به احتمال قوی دیدار هفته چهارم گاندوها مقابل سپاهان، بازی خداحافظی حدادی‌فر خواهد بود که برنامه‌ ویژه‌ای هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

مهدی رمضانی مدیرروابط عمومی باشگاه ذوب‌‌آهن این خبر را تایید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها