أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۴۱۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
تیم پرسپولیس پس از لغو سفر روز گذشته خود به عربستان امروز محل تمرینش را تغییر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی، در شرایطی که دولت عربستان روز گذشته مجوز سفر تیم پرسپولیس به این کشور برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با الهلال را صادر نکرد، سرخ‌پوشان پس از حدود پنج ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد به خانه بازگشتند و با وجود پیگیری های فراوان این سفر روز گذشته انجام نشد.

پس از این اتفاق کادرفنی پرسپولیس امروز تصمیم گرفت تمرین تیم در زمین مرکز ملی فوتبال کشورمان که کیفیت بالاتری نسبت به ورزشگاه شهید کاظمی دارد برگزار شود. اعضای تیم پرسپولیس پس از برگزاری تمرین خود در این مجموعه می‌مانند تا در صورت صادر شدن مجوز پرواز از مرکز ملی فوتبال به فرودگاه بروند.

پیگیری ها برای سفر نماینده کشورمان به ریاض همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه قول‌هایی مبنی بر سفر امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی داده شده است اما زمان دقیق این سفر هنوز مشخص نیست و حتی احتمال دارد این تیم فردا و در فاصله یک روز تا دیدار با شاگردان لئوناردو ژاردیم به عربستان برود.

پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض میهمان الهلال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها