أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۱۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
یک بازیکن دیگر تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با الهلال را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رضا دهقانی، هافبک تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در جریان آخرین تمرین این تیم به عربستان، فرصت همراهی سرخ پوشان در سفر به عربستان و بازی با الهلال را از دست داد.

علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: با توجه به مصدومیت دهقانی ترجیح دادیم وی در تهران بماند و روند درمان خود را پیگیری کند. سعی داریم در سریع‌ترین زمان ممکن این بازیکن را به دیدارهای بعدی پرسپولیس برسانیم اما قطعا وی دیدار با الهلال را از دست می‌دهد.

این در شرایطی است که صبح امروز علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد اعلام کرد خوشبختانه مصدومی برای بازی با الهلال نداریم.

پیش از این هم مهدی مهدی خانی که به تازگی دوران آماده سازی خود پس از انجام جراحی دست را آغاز کرده بازی با تیم سعودی را از دست داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها