أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۴۱۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
اینستاگرام قابلیت های برنامه ریزی برای زمان لایو و چک کردن وضعیت پیش از برگزاری آن را ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از انگجت؛ اینستاگرام قرار است به زودی  دو قابلیت جدید به مجموعه ابزار پخش زنده خود اضافه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از امروز، کاربران می‌توانند برنامه‌های پخش زنده خود را تا ۹۰ روز قبل برنامه ریزی کرده و  ویدئو زنده را در پست‌ها و استوری‌ها با فالورهای خود به اشتراک بگذارند. در همین راستا بینندگان می‌توانند از پست‌ها برای یادآوری خود استفاده کنند تا پخش را از دست ندهند.

براساس گزارش‌ها؛ اینستاگرام همچنین قصد دارد به زودی "حالت تمرین" را راه اندازی کند. این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد قبل از شروع پخش با مهمانان ارتباط برقرار کرده تا بتوانند کار‌هایی مانند بررسی سطح صدا و روشنایی را انجام دهند و از هر محتوایی که قصد پوشش آن را دارند، دیدن کنند.

امکان زمان‌بندی لایو به اینستاگرام اضافه شد

ویژگی‌های جدید پس از معرفی پخش زنده  فقط در ماه آوریل ارائه می‌شود. اگر شما فردی هستید که فقط جلسات زنده را مشاهده می‌کنید، برنامه ریزی زنده و حالت تمرین تجربه شما را به طور چشمگیری تغییر نمی‌دهد، اما ممکن است به سازماندهی بیشتر سازندگان مورد علاقه شما کمک کند.

شایان ذکر است پیش از این نیز اینستاگرام، در حال آزمایش بر روی  اعلان‌های درون برنامه‌ای برای قطع خدمات بوده. همچنین این برنامه قرار است به زودی وضعیت حساب‌ها را برای اعلان‌های شخصی اضافه می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها