کد خبر: ۴۹۴۱۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اختصاصی ۵۹۸:
ارتش سوریه با ارسال تجهیزات رزمی خود به مناطق جنوبی ادلب، آماده حمله به این منطقه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه 598، ارتش سوریه با ارسال تجهیزات رزمی خود به مناطق جنوبی ادلب، آماده حمله به این منطقه می‌شود. این اقدام در پی حمله تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به برخی مناطق کاهش تنش در «ادلب» صورت می‌گیرد.

در همین خصوص پایگاه «حمیمیم» که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه به شمار می‌رود، هفته گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرد: "تروریست‌های تکفیری جبهه النصره طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بار مناطق کاهش تنش در «ادلب» را هدف حملات خود قرار داده‌اند."

این در حالی است که مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه پیشتر نیز اعلام کرده بود که جبهه النصره ۳۲ حمله به مناطق کاهش تنش در نقاط مختلف ترتیب داد. طبق اعلام این مرکز، نقض آتش‌بس عمدتاً در استان‌های لاذقیه، حماه و ادلب رخ داده است.

مرکز مذکور همچنین عنوان کرده بود: "استان حماه چند مرتبه توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره هدف حمله قرار گرفت و این در حالی است که حملاتی نیز توسط تکفیری‌ها به استان حلب انجام شده است."

رسانه‌های محلی نیز روز جمعه گزارش داده‌اند که در مسیر حرکت یک کاروان نظامی ترکیه در بخش‌های اشغالی ادلب سوریه یک بمب کنار جاده‌ای منفجر شده است. خبرگزاری اسپوتنیک روسی با تایید این خبر نوشت: "در این انفجار دست کم ۲ نظامی ترکیه‌ای کشته شده و ۵ نظامی دیگر مجروح شده‌اند."

هم‌اکنون کاروان‌های خودروهای نظامی ارتش سوریه در مسیر M5، در حال عزیمت به خطوط مرزی با مسلحین تکفیری هستند و با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می‌رسد ارتش سوریه قصد آزادسازی بخش دیگری از مناطق اشغالی استان ادلب را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها