کد خبر: ۴۹۴۲۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دو عامل اصلی که بر کل هزینه های تبلیغات تلویزیونی تأثیر می گذارد، هزینه های تولید و زمان پخش است.

به گزارش پایگاه 598، هزینه کل تبلیغات می تواند بسیار متفاوت باشد. در این خبر، ما عواملی را که ممکن است هزینه تیزر تبلیغاتی شما را تحت تأثیر قرار دهند را بررسی می کنیم.

هزینه یک تیزر تلویزیونی 30 ثانیه تجاری چقدر است؟

هزینه یک تیزر تلویزیونی 30 ثانیه تجاری چقدر است؟

تیزر تبلیغاتی یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی محصول یا خدمات شما است. اگر قبلاً کلیپ تبلیغاتی تهیه نکرده اید، ممکن است نگران هزینه آن باشید. خبر خوب این است که یک تیزر تبلیغاتی موفق نیازی به هنرپیشه مشهور با قیمت بالا یا هزینه تولیدات حرفه ای در حد سینما ندارد تا بر مخاطبان هدف شما تأثیر بگذارد. در واقع، می توان یک تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه ای با ظاهر حرفه ای با قیمت 10 میلیون تومان تولید کرد.

عوامل هزینه های تجاری

دو عامل اصلی که بر کل هزینه های تبلیغات تلویزیونی تأثیر می گذارد، هزینه های تولید و زمان پخش است. بیایید هر کدام را دقیق تر بررسی کنیم:

هزینه های تولید

همانند اکثر پروژه ها، برنامه ریزی پیش از تولید برای کنترل هزینه های کلییک تبلیغات، کلیدی است. شخص متخصصی که تولید پروژه را برعهده می گیرد به شما کمک می کند تا نحوه ارائه محصول یا خدمات خود را به صورت بصری به بهترین نحو، نحوه انتقال کیفیت یا اهمیت نام تجاری خود و چگونگی برجسته شدن تیزر تبلیغاتی برای مخاطبان هدف به شما کمک کند. این عوامل میزان بودجه فیلمبرداری شما را تعیین می کنند:

پیچیدگی تولید

به طور طبیعی، هرچه مفهوم تیزر تبلیغاتی پیچیده تر باشد، هزینه تولید بیشتر خواهد بود. یک آگهی تجاری شامل انیمیشن یا جلوه های بصری ممکن است خیره کننده به نظر برسد، اما اگر برچسب قیمت تولید بیش از حد بالا باشد یا کار پس از تولید بیش از حد طول بکشد، ممکن است بازدهی موثری نداشته باشد. از سوی دیگر،یک تبلیغ کوتاه(معمولاً 2 تا 15 ثانیه) می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، هرچند بسته به پیچیدگی پیام شما ممکن است چندان موثر نباشد.

مدت زمان تیزر تبلیغاتی

هزینه یک تیزر تلویزیونی 30 ثانیه تجاری چقدر است؟

مدت زمان تیزر تبلیغاتی

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد میدهیم.متداول ترینمدت زمان برایکلیپ های تبلیغاتی 15 ثانیه، 30 ثانیه و 60 ثانیه است، برای به دست آوردن بیشترین ارزش از تبلیغات خود، می توانید آن را در نسخه های مختلف در مدتزمان های خاص ویرایش کنید. به طور معمول، یک تیزر تبلیغاتی با مدت زمان برش های مختلف تحویل داده می شود که می تواند در چندین مکان استفاده شود. یک مدیر تجاری مجرب با توجه به نحوه انتقال بهترین پیام شما در آن مدت استاندارد، تبلیغات شما را فیلمبرداری می کند.

برای به دست آوردن بهترین هزینه، از شرکت تولیدی خود بپرسید که آیا آنها می توانند عکس ها و GIF ها را برایسایر اهداف بازاریابی نیز تولید کنند. شما با سفارش ساخت تیزر در طلوع فیلم از امتیازات زیادی مثل مشاوره رایگان تبلیغاتی برخوردار می شوید.

پس تولید

پس از تصویربرداری،  یک تدوینگر ماهر در تعیین نحوه ایجادیک نسخه 15 یا 30 ثانیه ای از تبلیغات شما به عنوان یک نسخه 60 ثانیه ای موثر خواهد بود. علاوه بر تدوین، می‌توان متخصصان موشن گرافیک را برای افزودن متن و سایر انیمیشن ها یا جلوه های ویژه استخدام کرد. سایر وظایف پس از تولید ممکن است شامل صداگذاری، موسیقی، ترکیب صوتی نهایی و تصحیح رنگ باشد. هر کار می تواند به کل هزینه تبلیغات شما اضافه کند.

هزینه های زمان پخش

هنگامی که تیزر تبلیغاتی شما تولید می شود، باید به نحوی به مخاطبان هدف شما ارائه شود. ممکن است تصور شود که پخش این تیزر ها در وب سایت های رایگان اشتراک گذاری ویدئو یا پخش آن در یک وب سایت محبوب و بدون پرداخت هزینه پخش تبلیغات خود در تلویزیون مناسب باشد. با این‌حال، ده ها هزار ساعت محتوا در هر ساعت در وب سایت هایی مانند YouTube بارگذاری می شود، که باعث می شود بدون تبلیغ دیده نشوید. به همین دلیل، هزینه های مهمتر مربوط به تبلیغات، مدت زمان پخش است.

هزینه های حدودی پخش تیزر تبلیغاتی

هزینه یک تبلیغ 30 ثانیه ای واقعاً چقدر است؟ در اینجا نگاهی اجمالی به هزینه های متوسط ​​برای تلویزیون می اندازیم:

  • تلویزیون ملی: ثانیه ای بالای 10 میلیون تومان
  • یوتیوب: 10 تا 30 دلار برای هر 1000 بازدید. هزینه متوسط ​​100000 بازدید 2000 دلار است.
  • اینستاگرام: از 100 هزار تومان به بالا

بیایید برخی از عواملی را که ممکن است هزینه های پخش شما را تحت تأثیر قرار دهند بررسی کنیم:

ساعت مشخص

کمتر کسی در ساعات اولیه صبح تلویزیون تماشا می کند، بنابراین زمان های پخش در ساعت 2 صبح به طور معمول ارزان هستند. اما قبل از رفتن به مسیر کم هزینه، باید توجه داشته باشید که چه زمانی مخاطب شما به احتمال زیاد تلویزیون تماشا می کند. به عنوان مثال، تبلیغات تلویزیونی در طول روز معمولاً برای والدین خانه نشین، افراد بازنشسته یا کودکان خردسال در نظر گرفته می شود، در حالی که آگهی های تبلیغاتی زمان اصلی اغلب به دنبال جمعیت شناختی 18 تا 49 هستند.

عرضه و تقاضا

به طور معمول هشت دقیقه تبلیغات در طول یک برنامه تلویزیونی نیم ساعته انجام می شود. بسته به  مدت زمان تیزر تبلیغاتی و تعداد تبلیغات داخلی ایستگاه، دسترسی به تبلیغات در برنامه های خاص ممکن است محدود باشد. به همین دلیل است که تبلیغات در طول برنامه های پرطرفدار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و در نتیجه گرانتر می شود.

فصل های مختلف در سال

نرخ ها نیز بسته به فصل متفاوت است، هزینه تبلیغات تلویزیونی در فصل تعطیلات بیشتر از سایر اوقات سال است.

مخاطب هدف

پرداخت مبلغ بالابرای پخش تبلیغات شما برای بیشترین مخاطب به اندازه پخش برای مخاطبان هدف شما موثر نیست. بسیار مهم است که مخاطبان مورد نظر خود را در مقایسه با مشخصات جمعیتی برنامه هایی که برای آنها مدت زمان پخش تیزر خریداری می کنید، در نظر بگیرید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اگر برند تجاری شما در رسانه ای اجتماعی حضور دارد، می توانید تبلیغات خود را از طریق آن کانال های مختلف به مخاطبان مورد نظر خود عرضه کنید. این مورد می تواند برای شما کم هزینه تر باشد، اگرچه شما باید گزینه هایی مانند تبلیغات پولی در فیس بوک، توییتر و یا اینستاگرام را بررسی کنید تا تبلیغات خود را تقویت کنید، البته باید تشخیص دهید که این روش خوبی برای رسیدن به مخاطبان هدف شما است یا نه. اگر هنوز نام تجاری خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد نکرده اید،یک کمپین تبلیغاتی پولی می تواند به تقویت حضور شما کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها