يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۳۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۷ مهر ۱۴۰۰
در دیدار امیر سرتیپ اسماعیلی با قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان عنوان شد؛
فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان با بیان اینکه به دور از تمام مسائل سیاسی سرباز رهبری و ولی فقیه باشید، گفت: در تمام میادین دعای مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران پشت سر شماست.

به گزارش پایگاه 598، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) امروز دوشنبه 26 مهرماه با امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان در ستاد کل ارتش دیدار داشت.

در این دیدار که نیز پدر و مادر این قهرمان ملی حضور داشتند، امیر اسماعیلی بیان کرد: همیشه به دور از تمام مسائل سیاسی سرباز رهبری و ولی فقیه باشید و سرباز بودن در همه سطوح زندگی خود اجرا کن و مطمئن باش در تمام میادین دعای مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران پشت سر شماست.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دل مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ملت بزرگ ایران بالاخص جوانان از این قهرمانی ها بسیار شاد شد، افزود: میادین ورزشی هیج فرقی با جبهه های نبرد علیه دشمن کشور ندارد، اجر شما همانند اجر شهدا می باشد.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تشکر از پدر و مادر امیرحسین زارع بایت تربیت این قهرمان، این دیدار را صرفا جهت قدردانی از زحمات این جوان ارزشمند کشتی کشور عنوان نمود.

در پایان این دیدار امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی چفیه مقام معظم رهبری را به مادر این قهرمان ملی اهدا و با یک جلد قرآن مجید از زحمات امیرحسین زارع تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها