أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۴۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۷ مهر ۱۴۰۰
برادر مهران غفوریان گفت: دقایقی پیش مهران غفوریان جراحی شد و هم اکنون عمل قلب وی به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه 598، برادر مهران غفوریان در گفت‌وگو با میزان گفت: برادر مهران غفوریان گفت: دقایقی پیش مهران غفوریان جراحی شد و هم اکنون عمل قلب وی به پایان رسید.

مهدی غفوریان در همین راستا بیان کرد: چهار رگ قلب مهران بسته بود، اما پزشکان گفتند عمل خوبی داشته، اما اعلام کردند که تا امشب احتمال خطر برای مهران وجود دارد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: مهران را هم اکنون به بخش‌ آی سی یو منتقل کردند و اگر امشب خطری او را تهدید نکند فردا به بخش منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است مهران غفوریان بازیگر مطرح سریال‌های طنز تلویزیونی ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته به سکته قلبی دچار شد و در بیمارستان قلب جماران بستری است و امروز عمل قلب باز بر روی او انجام خواهد شد.

آرزو غفوریان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از سکته قلبی و عمل جراحی مهران غفوریان داد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها