أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۴۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۷ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برگزاری تجمع و تظاهرات واکسن هراسی در قم در شأن این شهر مقدس و مراجع علمی و دینی قم نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدرضا قدیر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس، روند ابتلاء، بستری، مراجعین و تست‌های مثبت کرونا در قم را مثبت ارزیابی کرد و در این باره اظهار داشت: میانگین فوتی بیماران کرونایی این هفته نیز با کاهش مواجه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که استفاده از ماسک و واکسیناسیون دو امر مهمی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود؛ خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌بایست همواره به این دو نکته توجه داشته باشند تا گرفتار پیک جدید کرونایی نشویم.

وی ضمن تاکید بر استمرار واکسیناسیون منظم گفت: افرادی که نوبت دوز دوم و یا سوم واکسن آنها رسیده است، حتماً به مراکز واکسیناسیون یا مراکز جامع سلامت مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

قدیر همچنین با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم برای اقناع عموم مردم جهت استفاده از واکسن گفت: استان قم با چنگ و دندان در حال تزریق واکسن به مردم است و تبلیغات چهره به چهره و حضور در منازل را آغاز کرده است و با این روند، اگر اسم قم به عنوان کانون ضد واکسن مطرح شود، اجحاف و تعدی به اقدامات جامعه سلامت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها