أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۴۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۸ مهر ۱۴۰۰
با موضوع آزمایش‌های موشکی کره شمالی؛
تداوم آزمایش‌های موشکی کره شمالی موضوعی است که امروز چهارشنبه در جلسه اضطراری شورای امنیت و بنا به درخواست انگلیس و ایرلند بررسی می شود.

به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از نیوزویک، شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است امروز چهارشنبه نشستی اضطراری را با موضوع آزمایش‌های موشکی کره شمالی برگزار کند.

این نشست به درخواست انگلیس و ایرلند برگزار می‌شود و به نوشته خبرگزاری ایتارتاس رسانه‌ها در آن حضور نخواهند داشت. پیونگ یانگ دیروز سه شنبه موشکی را که گفته می‌شود از نوع بالستیک و کوتاه برد بوده است در دریای ژاپن شلیک کرد. نکته قابل تأمل، پرتاب موشک از سکوی زیردریایی بوده است که گامی بلند در افزایش مهارت‌های نظامی پیونگ یانگ محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، این آزمایش همزمان با ورود نماینده ویژه آمریکا به شبه جزیره کره و ادعای او مبنی بر باز بودن راه دیپلماسی با پیونگ یانگ انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها