أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۴۶۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۹ مهر ۱۴۰۰
اعجوبه‌ها صرفاً یک برنامه کودک نیست و طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، با شروع ماه ربیع برنامه‌های شاد و مختلف روانه آنتن سیما شده است. در این میان سری جدید برنامه اعجوبه‌ها با حجم زیادی از تغییرات مهمان هرشب شبکه سوم سیماست.سری جدید اعجوبه‌ها این بار با اجرای حامد سلطانی و تهیه کنندگی سید مهدی حسینی با شعار یک ایران اعجوبه تلاش دارد بیان کند همه فرزندان کشور از توانایی‌های ویژه‌ای بهره می‌برند که هر کدام به نوبه خود اعجوبه هستند.

بخش‌هایی مانند حضور روان شناس، شناخت مادران با چشم بسته، تعامل فرزندان با پدران، ازمون‌های روانشناسی در اتاق و ... ویژگی‌هایی هستند که می‌توان گفت اعجوبه‌ها صرفاً یک برنامه کودک نیست و طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می‌شود.

هر قسمت ۴ کودک در کنار مجری برنامه قرار می‌گیرند و به بازی‌های مختلف می‌پردازند. با وجود مسابقه‌های رقابتی که باعث هیجان میان بچه‌ها می‌شود، اما خبری از امتیاز بندی و اعلام برنده نیست و مجری با کمک‌های خود تلاش می‌کند تا همه بچه‌ها برنده باشد. این اتفاق شاید برگرفته از ماه‌ها پیش تولید این برنامه می‌باشد که به حساسیت‌های این رده سنی توجه شده است.

بدون شک جذابیت‌ها و لطافت‌های نمایش داده شده کودکان در کنار رضایت خانواده از فرزندآوری و هم چنین گفتگو روان شناس باعث ترویج فرهنگ فرزندآوری میان مخاطبان می‌شود. شاید این هدف به عنوان هدف و شعار برنامه اعلام نشده است، اما سوالات و بخش‌های برنامه موید آن است که سازندگان در پی ایجاد انگیزه فرزندآوری هستند.

در روزهایی که برنامه‌ها برای اجرا به دنبال بازیگران هستند تا به این واسطه برنامه بیشتر دیده شود اعجوبه‌ها به سراغ یک مجری جوان رفته که پیش از این اجرای برنامه میدون شبکه سه را به عهده داشت رفته اند و البته توانسته است مخاطب را طی همین مدت جذب کند و رضایت آنان را جلب نماید.

لحظات جذاب بازی کودکان و شیرین زبانی آن‌ها و هم چنین لحظات احساسی میان مادران و بچه‌ها بخش‌هایی است که بیشتر بین مردم دیده می‌شود و دست به دست می‌گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها