يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۷۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
حلالی:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای قهرمانی در آسیا باید چند بازیکن خارجی خوب جذب کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره برتری سه بر یک پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم. نه پرسپولیس روی دروازه فولاد حمله می‌کرد و نه فولادی‌ها فرصت گلزنی ایجاد می‌کردند. با این حال در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست به گل برسد.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار شانس آورد که فولاد آن تیم همیشگی نبود و شیرازه این تیم بعد از دریافت گل اول هم از هم پاشیده شد. بعد از گل پرسپولیس فولاد عملا نظم تیمی خود را از دست داد و پرسپولیس توانست فرصت‌های خوب گلزنی ایجاد کند. پرسپولیس در نیمه نخست بازی همچنان در حال و هوای بازی با الهلال بود و من پیش‌بینی کرده بودم که نمی‌تواند بازی را خوب شروع کند ، همین اتفاق هم رخ داد و دیدیم که پرسپولیس با استرس کار می‌کرد اما هرچه از زمان بازی گذشت شرایط این تیم بهتر شد. در نیمه دوم هم پرسپولیس برای برد وارد زمین شد و توانست با ایجاد فرصت‌های گلزنی دروازه فولاد را باز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن خارجی خوب دارد، گفت: اگر قرار باشد فقط در لیگ، قهرمان بشویم که هیچ؛ اما اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا بشویم باید تیم را تقویت کنیم و با جذب چند بازیکن خوب خارجی سطح تیم را بالا ببریم. به طور کلی لیگ ما نیاز به جذب بازکن خارجی خوب دارد، چون با حضور چنین بازیکنانی علاوه بر بالا رفتن سطح فنی لیگ، بازیکنان ایرانی هم پیشرفت می کنند.

او همچنین گفت: اگر به حریفان نمایندگان ایران در آسیا نگاه کنید، می‌بیند همه آنها با جذب ستاره‌های خارجی تیم خود را تقویت می‌کنند اما تیم‌های ایرانی در جذب بازیکن خارجی خوب ناکام هستند. درست است که یکی مثل بشار رسن به پرسپولیس می‌آید و پیشرفت می‌کند و به یک باشگاه دیگر می‌رود اما حضور چنین بازیکنانی قطعا به پیشرفت لیگ ما کمک می‌کند.

حلالی در ادامه درباره مباحث مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم گفت: من نمی‌توانم عملکرد آقای صدری را قضاوت کنم و نمی‌دانم او می‌خواهد مدیرعامل شود یا خیر، اما به هر حال پرسپولیس مدیری می‌خواهد که علاوه  بر جذب اسپانسر و منابع مالی بتواند باشگاه و مشکلات را مدیریت کند. مشکلات پرسپولیس یکی و دو تا نیست. الان در تیم‌های پایه، ما مشکل مالی داریم. چهار ماه است که پولی نگرفته‌ایم. دو بار منابع مالی تیم تامین شد اما پول را به تیم بزرگسالان دادند و خبری از پرداختی به تیم‌های پایه نبود. به  هر حال هرکسی مدیرعامل باشگاه می‌شود باید توجهی هم به تیم‌های پایه داشته باشد.

او در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود شود، گفت: پرسپولیس یکی از شانس‌های قهرمانی است اما اگر می‌خواهند تیم در آسیا هم قهرمان شود باید تیم را تقویت کنند و بازیکن خارجی خوب جذب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها