يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۷۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
ارتش سوریه از عبور کاروان آمریکایی به شهر قامشلی جلوگیری کرد و نیروهای آمریکایی مجبور به عقب نشینی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه از عبور کاروان آمریکایی به شهر قامشلی جلوگیری کرد.

گقته شده نیروهای ارتش سوریه در ورودی غربی شهر قامشلی استان الحسکه (شمال) مستقر بوده و کاروان آمریکایی را مجبور به عقب نشینی کردند.

منابع میدانی گفته‌اند که «افسران و سربازان ایست‌بازرسی الکازیه واقع در نزدیکی شهر کوچک دامخیه (جنوب غربی شهر قامشلی)، بعدازظهر پنجشنبه مانع حرکت کاروان به سمت مناطق تحت کنترل دولت سوریه در یکی از بخش‌های جاده‌ای بین‌المللی M۴ شدند».

همچنین در این گزارش گفته شده که کاروان آمریکایی متشکل از پنج خودروی زرهی با گروه بزرگی از نظامیان در حال عبور از جاده بین‌المللی "M۴" در حد فاصل قامشلی-الحسکه بودند که یکی از افسران ارتش سوریه به همراه چند سرباز سوری از ادامه مسیر این کاروان جلوگیری کردند.

از سوی دیگر همزمان اعلام شده است که ارتش سوریه نیروهای خود را در حومه شمالی و غربی حلب تقویت کرده است و سطح آمادگی خود را بالا برده است.

همزمان ارتش سوریه مواضع جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی را در «اریحا» در حومه ادلب با توپخانه زیر آتش گرفت.

بر اثر این حملات توپخانه‌ای شماری از تروریست‌ها کشته و برخی دیگر به شدت زخمی شدند.

در میان کشته شدگان «ابو اسلام بسامس» از سرکرده‌های احرار الشام دیده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها