يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها در کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ به صورت جزئی بررسی و تصمیمات به صورت کشوری اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، دکتر قاسم جان بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به آخرین وضعیت پروتکل‌های بهداشتی و نحوه بازگشایی دانشگاه‌های کشور و موسسات آموزش عالی گفت: پس از جمع بندی تصمیم کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ درباره مدارس و ارائه نظرات، درباره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نیز در کمیته بحث و بررسی صورت می‌گیرد.

وی افزود: تقریباً تصمیمی که در کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ درباره مدارس اعلام شود برای دانشگاه‌ها نیز شبیه خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به این موضوع که دانشگاه‌های کشور غیر علوم پزشکی که پروتکل بهداشتی واحد و شرایط واکسیناسیون واحدی ندارند، وضعیت بازگشت به آموزش حضوری چگونه خواهد بود، گفت: برای این موضوع باید مقاطع مختلف دانشگاه‌ها را اولویت بندی کنیم.

وی افزود: باید ابعاد موضوع خوابگاه‌ها، کلاس‌های عملی و میزان کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌های مختلف بررسی شود و در کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ در این زمینه بحث و بررسی صورت گیرد و در نهایت تصمیم کمیته اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها