يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۸۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
محموله ۶ میلیون دوزی واکسن چینی بامداد یکشنبه ۲ آبان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

به گزارش پایگاه 598، سی‌امین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دوز واکسن چینی سینوفارم بامداد امروز یک‌شنبه دوم آبان‌ماه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

 

نماینده گمرک ایران نیز این محموله را بدون توقف ترخیص کرد.

 

تا کنون ۷ محموله ۶ میلیون دوزی واکسن سینوفارم از ۴ مهر ماه تا کنون وارد کشور شده است.

 

جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۹۴ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن سینوفارم به کشور وارد کرده است.

 

گمرک ایران نیز اعلام کرد: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱ آبان ۱۴۰۰ مجموعاً ۱۲۰ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۲۰۶ دوز واکسن کرونا وارد کشور شده که ۱۰۵ میلیون دوز آن سینوفارم بوده است.

 

گمرک می‌گوید: همه واکسن‌های وارداتی پای پرواز و بدون معطلی تشریفات گمرکی آنها انجام و با حمل یکسره به وزارت بهداشت تحویل شده است.

 

با واکسن‌های وارداتی صبح امروز، مجموع واکسن‌های خریداری شده به ۱۲۶ میلیون دوز رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها