أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۸۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فعلا به مدافع تازه وارد این تیم اجازه نمی دهد در تمرینات شرکت کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر و خرید این فصل پرسپولیس قبل از بازی با فولاد در هفته اول لیگ وقتی متوجه می شود در ترکیب قرار ندارد قبل از اعزام تیم به اهواز به سرمربی تیم می گوید اگر در ترکیب نیست همراه تیم به اهواز نرود که همین موضوع عصبانیت یحیی گل محمدی را در پی داشت و در نهایت کادرفنی سرخپوشان تصمیم می گیرند که وی را از تیم اخراج کنند.

ابراهیمی تا امروز هم اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرده است و این طور که به نظر می رسد گل محمدی قصد هم ندارد وی را به تیم برگرداند البته شنیده می شود این مدافع از رفتار خودش پشیمان شده اما بعید است کادرفنی این تیم به راحتی از این رفتار چشم پوشی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها