يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۸۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که اگر باشگاهی اعتراض دارد باید به سازمان لیگ نامه بزند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در حالی که تا چند ساعت پیش از آغاز دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، محل برگزاری این مسابقه مشخص نبود، با تصمیم مسئولان نفت مسجدسلیمان و تأیید سازمان لیگ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد. دیداری که 3 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید و همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع شد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) نسبت به برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد اعتراض کرد و گفت:‌ «من می‌خواهم بدانم چه کسی گفته که بازی این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار شود؟ الان چه کسی پاسخگوی این تبعیض است؟»

برای پیگیری این موضوع با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتیم که مهدی در واکنش به صحبت‌های افشین پیروانی اظهار داشت: من این صحبت‌ها را ندیده‌ام. اگر باشگاه پرسپولیس اعتراضی دارد باید نامه بزند. ما در رسانه پاسخ نمی‌دهیم، اگر باشگاه اعتراضی دارد نامه می‌زند و ما هم پاسخ می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها