يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۹۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۴ آبان ۱۴۰۰
رکورد جالب اولدترافورد؛
فهرستی از پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال پس از بازگشت هواداران به ورزشگاه ها منتشر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته دیدار ال کلاسیکو میان تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و آبی اناری ها این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند.

در این بازی در حدود 86 هزار و 422 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت که پس از شیوع ویروس کرونا و تاحدودی فروکش شدن این بیماری، یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

به همین بهانه فهرستی از پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال پس از فروکش شدن پاندمی کرونا منتشر شده است.

دیدار ال کلاسیکو بدون شک پرتماشاگرترین بازی محسوب شد و در رده دوم به بازی منچستر یونایتد مقابل ویارئال در ورزشگاه اولدترافورد اختصاص دارد. در این بازی 73 هزار و 130 تماشاگر حضور داشتند.

جایگاه سوم هم به دیدار تیم های منچستر یونایتد باز می گردد. دیدار این تیم مقابل اورتون 73 هزار و 128 تماشاگر داشت.

نکته جالب اینکه در میان 10 بازی پرتماشاگر، 8 بازی در اولدترافورد و به میزبانی منچستر یونایتد برگزار شده است.

در دیدار شب گذشته منچستر یونایتد مقابل لیورپول هم بیش از 73هزار تماشاگر در اولدترافورد حضور داشتند که البته شیاطین سرخ با 5 گل تحقیر شدند.

*فهرست بازی های پرتماشاگر به شرح زیر است:

پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال پس از بازگشت هواداران به ورزشگاه+عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها