أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۹۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۴ آبان ۱۴۰۰
واکنش به تهدیدات اخیر صهیونیست ها:
اگر رژیم صهیونیستی قدرت نظامی داشت تا به حال حمله به کشورمان را انجام داده بود ولی این تهدیدات نشانه ضعف دشمن می باشد و صهیونیست‌ها می‌خواهند ضعف خود را با تهدید از بیرون بپوشانند.

ببه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، نشست خبری سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه در این سازمان برگزار شد.

در حاشیه این نشست سردار جلالی در گفتگویی با اشاره به تهدیدهای اخیر از سوی برخی افراد و اکانت‌های اسرائیلی در خصوص حمله به ایران گفت: این اظهارات گنده گویی و گزافه گویی بدون پشتوانه رسانه های اسرائیلی است.

وی ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی قدرت نظامی داشت تا به حال حمله به کشورمان را انجام داده بود ولی این تهدیدات نشانه ضعف دشمن می باشد و صهیونیست‌ها می‌خواهند ضعف خود را با تهدید از بیرون بپوشانند.

وی افزود: اگر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان صورت گیرد، پاسخ ما بسیار قاطع خواهد بود به صورتی که صهیونیست ها فردای حمله به ما را هرگز نمی‌بینند. قدرت نظامی جمهوری اسلامی قادر خواهد بود که این تهدیدها را کنترل، تشخیص و پاسخ دهد.

گفتنی است چندی قبل آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی اسرائیل در در مصاحبه با پایگاه خبری «والا» ادعا کرده بود: تقابل با ایران فقط بستگی به زمان آن دارد و [این زمان] خیلی دور نیست. 

بب

وی که زمانی وزیر خارجه و وزیر دفاع اسرائیل هم بوده در ادامه گفت: «ملت یهود نباید در توهم زندگی کند. هیتلر کتاب خودش را در سال ۱۹۲۳ نوشت و بعد قدرت را در دست گرفت. این [برنامه هسته ای ایران ] مشکل جامعه جهانی است، ولی بیش از همه مشکل ماست، چرا که آن‌ها [ ایران] تصریح کرده اند سیاست شان نابودی اسرائیل است، و قصدشان جدی است.»

آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، پیشتر گفته بود اسرائیل آماده‌سازی‌ها برای اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران را «به شدت تسریع» کرده است.

ب

آویو کوخاوی ۹ ماه پیش، زمانی که جو بایدن تازه وارد کاخ سفید شده بود، آشکارا اعلام کرد که ارتش اسرائیل در حال آماده‌سازی «برنامه‌های عملیاتی» جدید برای یک حمله نظامی قوی به ایران است.(!)

گفتنی است ای‌دی‌کوهن خبرنگار معروف اسرائیلی هم به زبان فارسی در توئیتی مدعی شده بود: شمارش معکوس حمله اسراییل به قلب ایران آغاز شده!

ایدی گوهن روزنامه نگار و ژورنالیست اسرائیلی است که به خاطر دشمنی اش با ایران مورد توجه ایرانیان قرار می گیرد. وی در عرصه رسانه تلاش می کند از اسرائیل حمایت کرده و آن را حکومتی موجه و مشروع نشان دهد. وی هولوکاست را دستمایه اصلی خود برای مظلوم نشان دادن یهود قرار داده و سعی دارد از این طریق اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را موجه جلوه دهد. او همچنان سعی می کند تبلیغاتی ضد ایران انجام دهد. او ارتباط نزدیکی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دارد و از این طریق در راستای اهداف امنیتی اسرائیل اقدام به فضاسازی رسانه ای می کند.

بب

اما این توئیت ای‌دی‌کوهن و ادعای لیبرمن وزیر دارایی اسرائیل بی پاسخ نماند و سردار سرتیپ غلامرضا جلالی در پاسخ به سوالی درباره ادعای ایدی کوهن خبرنگار رژیم صهیونیستی درباره شمارش معکوس این رژیم برای حمله به ایران، این اظهارات را گنده‌گویی و گزافه‌گویی بدون پشتوانه‌ عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها