کد خبر: ۴۹۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۴ آبان ۱۴۰۰
حمید رسایی طی یادداشتی نوشت:
سال ۹۲ درحالی روحانی ابتدای دولتش، به خلاف واقع ادعا کرده بود که خزانه را خالی تحویل گرفته است، اکنون در انتهای دولتش، از خود سندی بجای گذاشته که خزانه را خالی تحویل ابراهیم رییسی داده است!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حمید رسایی نوشت: سال ۹۲ درحالی روحانی ابتدای دولتش، به خلاف واقع ادعا کرده بود که خزانه را خالی تحویل گرفته است، اکنون در انتهای دولتش، از خود سندی بجای گذاشته که خزانه را خالی تحویل ابراهیم رییسی داده است!

آقای اژه‌ای، متهم اصلی دارد به ریش ما می‌خندد!

عوامل دولت روحانی (دولتی که به بهشت جاسوسان مشهور بود) قرار بود چه پازلی را تکمیل کنند؟!

۱۷ تیر ۱۳۹۶، ری تکیه، عضو ارشد شورای روابط خارجی آمریکا می‌گوید: «امروز مأموریت دولت آمریکا آن است که برای شروع محتمل یک جنبش اعتراضی که می‌تواند سبب بی ثباتی نظام جمهوری اسلامی تا مرز فروپاشی شود، برنامه و طرح‌ریزی کند. این کار نه فقط به "خالی کردن خزانه جمهوری اسلامی" نیاز دارد، بلکه به یافتن راه‌هایی جهت قدرتمند کردن مخالفین داخلی آن هم نیاز دارد. برنامه‌ریزی برای همه این کارها باید همین امروز آغاز شود چرا که وقتی بحران شروع شد‌، برای اینکه آمریکا بازیگر جریان بشود، بسیار دیر خواهد بود.»

اما دولت روحانی چه زمانی خزانه را خالی کرد را دریادداشت بعدی بخوانید:

پرده اول:
در تاریخ ۱۷ تیر ۹۶ ری تکیه، عضو ارشد شورای روابط خارجی آمریکا: «امروز مأموریت دولت آمریکا آن است که برای شروع محتمل یک جنبش اعتراضی که می‌تواند سبب بی ثباتی نظام جمهوری اسلامی تا مرز فروپاشی شود، برنامه و طرح ریزی کند. این کار نه فقط به "خالی کردن خزانه جمهوری اسلامی" نیاز دارد، بلکه به یافتن راه‌هایی جهت قدرتمند کردن مخالفین داخلی آن هم نیاز دارد. برنامه‌ریزی برای همه این کارها باید همین امروز آغاز شود چرا که وقتی بحران شروع شد، برای اینکه آمریکا بازیگر جریان بشود، بسیار دیر خواهد بود.»

آقای اژه‌ای، متهم اصلی دارد به ریش ما می‌خندد!

پرده دوم:
امام خامنه‌ای در۲۲ مرداد ۹۷:
همین قضیّه‌ ارز و سکّه و این حرف‌هایی که این دو سه ماهه پیش آمد، خب مبالغ زیادی -حالا گفتند #هجدهمیلیارددلار، اسکناس موجودِ ارز؛ برای کشور ما که در تهیّه‌ی ارز مشکل داریم و ارزها و پول‌های خودمان را هم نمی‌توانیم از خارج وارد کشور کنیم و سخت است، هجده میلیارد رقم بالایی است- بر اثر بعضی از بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجّهی‌ها، آمد دست افرادی که از آن #سوءاستفاده کردند. یک نفری یک کالایی را ثبت سفارش کرد، یک کالای دیگر آورد؛ یک چیزی را درخواست کرد برای یک مقصودی، ارز را در آنجا مصرف نکرد؛ گفت می‌خواهم مسافرت بروم، نرفت؛ ارز را یا آوردند - یک تعداد معدودی- استفاده کردند، یا به قاچاقچی فروختند [و او] ارز را برداشت برد خارج، یا به کسی فروختند که آن را احتکار کرد و نگه داشت تا گران بشود و بیاید به قیمت دو برابر و سه برابر بفروشد و به ثروت بادآورده [برسد]؛ خب اینها #مشکلات_مدیریّتی است؛ این ربطی به تحریم ندارد. مسئولین محترم کشور، به این معنا اذعان دارند؛ قبول دارند که مشکلِ این‌جوری هست؛ بنابراین بسیاری از مشکلات از این قبیل است. مشکلات، مربوط به نحوه‌ مدیریّت ما و نحوه‌ سیاست‌گذاریِ اجرایی ما است.

 ارز را یا سکّه را وقتی که بصورت غلط تقسیم می‌کنند، این دو طرف دارد: یکی آن که می‌آید این را می‌گیرد و مثلاً فرض کنید قاچاقچی است یا به قاچاقچی می‌فروشد؛ یکی آن که این را می‌دهد.

ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی که «می‌گیرد» می‌گردیم - مفسد اقتصادی، قاچاقچی-

درحالی‌که تقصیر عمده متوجّه آن کسی است که «داد»؛

"او" را باید دنبال کرد.

در این کاری که اخیراً قوّه‌ قضائیّه شروع کرده که کار درستی است، دنبال این هستند. نه اینکه بی‌خود زید و عمرو را متّهم کنند؛ نه،

لکن بالاخره یک تخلّفی انجام گرفته، یک خطای بزرگ انجام گرفته. نمی‌گوییم هم «خیانت»؛ زبان بنده این‌جور نمی‌گردد که راحت بگوییم فلانی یا فلان‌کَس‌ها #خیانت می‌کنند؛ نه، امّا بالاخره خطا کردند و خطای مهمّی کردند که ضررش به مردم برگشت.

وقتی این‌جور قیمت ارز ترقّی پیدا می‌کند - یعنی قیمت ریال می‌آید پایین- خب برای آن کارمندی که روزمُزد است یا حقوق اندکی دارد، دیگر چیزی باقی نمی‌ماند. قیمت ریال وقتی آمد پایین، قیمت پول ملّی وقتی آمد پایین، مشکلات همین می‌شود که ملاحظه می‌کنید. خب، این یک نکته که بنابراین، تحریم‌ها اثر دارند -‌ نه اینکه اثر ندارند- امّا عمده‌ تأثیرِ سوء، مربوط به نحوه‌ اقدام ما و مدیریّت‌ها است.

پرده سوم:
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه در ۲۳ آبان ۹۷ اعدام شد و مردم می‌پرسند چرا کسی که راه را بر سوء استفاده امثال این فرد باز کرده محاکمه نمی‌شود؟

4⃣ پرده چهارم:
احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی، بعد از بازداشت در اعترافاتش می‌گوید "من با این کار مخالف بودم، اما نمی‌دانم آقای روحانی با چه استدلالی دستور انجام این کار را داده بود!". یعنی دستور انجام این کار، توسط شخص روحانی صادر شده بود.

 نتیجه گیری:
رئیس محترم قوه قضائیه!
وقتی روحانی در راستای پیاده کردن این توطئه آمریکایی، در خرداد و تیر ۹۷ به میلیاردها دلار ارز و نیز هفت میلیون قطعه سکه طلای خزانه کشور، چوب حراج زده و بخش قابل توجه آنرا در اختیار دلالان و رانت خواران و باندهای مافیایی قرار داده است. درنتیجه قیمت دلار انروز تا حدود ۱۲ هزار تومان و امروز تا ۲۷ هزار تومان‌ افزایش یافت و قیمت سکه نیز آنروز به بیش از چهارمیلیون و امروز به بیش از ۱۱ میلیون تومان رسیده واغلب کالاهای مورد نیاز روزمره مردم نیز گران شد؛ تعلل بیش ازاین صحیح نیست و مردم از شما می‌خواهند که روحانی را به دادگاه فراخوانده و او را بازداشت و محاکمه کنید. چرا که به حکم قطعی رهبرانقلاب جرم کسی که این ارزها و سکه‌ها را با تخلف و غیرقانونی توزیع کرده، بسیار بیشتر است به استناد قاعده سبب اقوی من مباشر...

خلاصه چطور ممکن است:

گیرنده ارز و سکه: اعدام
عرضه‌کننده: ۱۰ سال حبس
دستور دهنده و مقام اصلی: ول بچرخد و آزاد! به ریش همه ما هم بخندد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها