يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
چرا کومان اخراج شد؟
سرمربی هلندی بارسلونا سرانجام پس از شکست شب گذشته ازهدایت آبی اناری ها کنار رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در رقابت های فوتبال لالیگا، بارسلونا در مادرید میهمان رایووایکانو بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا 3 امتیاز حساس دیگری را از دست بدهد و کاتالان ها با این باخت در رده نهم جدول رده بندی جای بگیرند.

کومان در شرایطی مقابل یک مادریدی دیگر شکست خورد که در اواخر هفته گذشته در مصاف با رئال مادرید در ال کلاسیکو متحمل شکست دو بر یک شده بود.

کارنامه این فصل کومان 58 ساله در لالیگا نشان از عملکرد بسیار ضعیف این سرمربی هلندی دارد.

در این فصل او 13 بازی هدایت بارسا را در دست داشت و تنها 5 پیروزی را بدست آورد که میانگین امتیاز 1.38 در هر بازی است که نشان می دهد وی حتی به 50 درصد پیروزی و امتیاز برای بارسا هم دست نیافته است.

سرمربی هلندی به 50 درصد پیروزی در فصل هم نرسید+عکس

در دورانی که او هدایت بارسا را برعهده داشت، آبی اناری ها در 67 بازی به 39 بازی، 12 تساوی، 16 باخت و یک جام بدست آورده است. تنها جامی که کومان با بارسا بدست آورد، کوپا دل ری بود که آن هم در سال گذشته بدست آورد.

سرمربی هلندی به 50 درصد پیروزی در فصل هم نرسید+عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها