يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
در لیورپول فقط صلاح سوپرگل نمی زند؛
مهاجم بلژیکی لیورپول امشب یک سوپرگل به یادماندنی به ثمر رساند؛ گلی که زننده آن برخلاف چند بازی اخیر محمد صلاح نبود.

فیلم و عکس / گل حیرت انگیز اوریگی در چند فریم

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، لیورپول این روزها با هدایت یورگن کلوپ و درخشش ستاره ای به نام محمد صلاح یکه تازی می کند. این تیم با کسب سه برد در سه مسابقه، مقتدرانه صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپاست و با نتایج درخشان اخیری که در لیگ جزیره گرفته، در یک امتیازی چلسی صدرنشین قرار دارد.

لیورپول یکشنبه شب در یکی از به یادماندنی ترین بازی های این چند سال اخیر موفق شد منچستریونایتد را در اولدترافورد 5-0 شکست دهد. ستاره این دیدار کسی نبود جز محمد صلاح که توانست سه گل از پنج گل تیمش را در تئاتر رویاها به ثمر برساند.

کلوپ در بازی امشب جام اتحادیه مقابل پریستون به بازیکنان اصلی خود استراحت و به بازیکنانی میدان داد که در طول فصل کمتر به آنها بازی رسیده بود. 11 بازیکن منتخب کلوپ برای کسب برد به اندازه کافی قدرتمند بودند و لیورپول با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود گذشته و به جمع 8 تیم نهایی جام اتحادیه صعود کرد.

دومین گل لیورپول در بازی امشب اما گلی نبود که به راحتی از کنار آن گذشت؛ این گل به قدری زیبا بود که کل بازی را تحت الشعاع قرار دهد. در برهه ای از تاریخ که هواداران لیورپول در هر بازی منتظر به ثمر رسیدن یک سوپر گل از ستاره مصری تیم شان محمد صلاح هستند، مهاجم 26 ساله بلژیکی آنها در بازی امشب یک گل کم نظیر به ثمر رساند.

دیووک اوریگی که در حضور سه مهاجم شاخص لیورپول، کمتر فرصت بازی در این فصل پیدا کرده از حضور در ترکیب اصلی در بازی امشب نهایت استفاده را برده و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. او در دقیقه 84 با یک حرکت زیبا موفق شد گل دوم لیورپول را وارد دروازه پریستون کند؛ بعد از برخورد توپ به تیرک دروازه و فعل و انفعالاتی که در محوطه جریمه پریستون رخ داد، اوریگی در شرایطی نه چندان مناسب برای شوتزنی، تصمیمی گرفت که به یک سوپرگل ختم شد.

فیلم و عکس / در لیورپول فقط صلاح سوپرگل نمی زند

او با پشت پا ضربه ای زیبا به توپ زد تا در میان بهت دروازه بان حریف، یکی از زیباترین گل های لیورپول در این فصل به ثمر برسد؛ گلی که زننده آن این بار کسی به غیر از صلاح بود.

فیلم و عکس / در لیورپول فقط صلاح سوپرگل نمی زند

فیلم و عکس / در لیورپول فقط صلاح سوپرگل نمی زند

فیلم و عکس / در لیورپول فقط صلاح سوپرگل نمی زند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها