يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی اپلیکیشن شاد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی شده در شبکه شاد ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است گفت: روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰ ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰ گفت‌وگوی صوتی در کلاس‌ها برقرار شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حسین صادقی جدیدترین آمار استفاده از اپلیکیشن شاد را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی شده ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است. تعداد دانش‌آموزان احراز شده جدید یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۸۵۰ نفر است.  ۱۲۲ هزار و ۶۸۰ مدیر مدرسه نیز احراز هویت شده‌اند.

وی افزود: همچنین ۹۷ درصد کاربران اقدام به به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه جدید کرده‌اند.

سخنگوی اپلیکیشن شاد با اشاره به ۴۷۳ هزار و ۲۵۰ کاربر احراز نشده گفت: تعداد گروه - درس‌های تشکیل شده سه میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۹۰ مورد است.

صادقی افزود: تعداد کاربران یونیکی که روزانه به شاد مراجعه کرده‌اند ۱۰ میلیون و ۴۵۲ هزار نفر است. همچنین روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰  ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰  گفت‌وگوی صوتی برقرار شده است.

به گفته وی تعداد فایل‌های جابه‌جا شده در کلاس گروه‌ها ۲۶ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۰ مورد، تعداد پیام‌های مبادله شده در کلاس گروه‌ها ۱۰۵ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است. حداکثر پهنای باند ۴۴۵ گیگ بر ثانیه و بیشترین کاربر همزمان دومیلیون و ۴۲۳ هزار نفر بوده است. میانگین حضور کاربران در شاد نیز ۶۴ دقیقه ثبت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها