يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۱۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب‌های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با ۱۳۷ تماس بگیرند.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان خواست در این شب‌های سرد در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب با ۱۳۷ تماس بگیرند.

مالک حسینی با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های پایتخت در روز‌های سرد اخیر گفت: گشت‌های این مرکز به طور منظم فعال هستند و اقدام به جذب و انتقال افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها می‌کنند.

وی با بیان این‌که از شهریورماه تجهیز گرمخانه‌ها آغاز شد، اظهار کرد: در حال حاضر عمده ملزومات خوابگاهی گرمخانه‌ها نو شده‌اند و سیستم گرمایشی نیز بدون مشکل در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این‌که از نظر ظرفیت هم در حال حاضر با مجموع ظرفیت سامان‌سرا‌ها شبی ۱۷۰۰ نفر در این مراکز پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: با این‌که به طور طبیعی میزان پذیرش در شش ماهه دوم نسبت به شش ماهه اول افزایش می‌یابد، اما این پذیرش شبی ۱۷۰۰ نفر تنها ۲۵ درصد ظرفیت مراکز ما است و با ظرفیت اصلی فاصله زیادی داریم.

حسینی با بیان این‌که بارندگی شب گذشته بخشی از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان را تحت تاثیر قرار داده، اما معمولا افرادی که در پاتوق‌های جدی به صورت کلونی هستند حتی باران دیشب و امروز حاضر به ترک پاتوق نیستند البته در سایر بخش‌ها همکارانمان نسبت به جذب افراد بی‌خانمان اقدام کرده است، گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم تهران با این وسعت زیاد را پوشش دهیم و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در این شب‌های سرد با ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران ما نسبت به جذب این افراد و انتقال آن‌ها به گرمخانه اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها