امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۵۳۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
از نکات بارز و قابل‌توجه این سامانه، پاسخگویی به سؤالات در حوزه‌های مختلف دینی از جمله اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، خانواده و احکام توسط کارشناسان متخصص و تحت اشراف علمی استاد انصاریان می باشد که حاصل آن، تنظیم کتاب‌هایی در قالب پرسش و پاسخ در موضوعات مختلف است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، باتوجه ‌به تأثیر گسترده فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین در متن زندگی اقشار مختلف مردم، مؤسسه علمی-فرهنگی دارالعرفان با تاکید استاد حسین انصاریان و ضمن توجه به نیازهای مخاطبان، واحد پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات دینی را در سال 1381 راه اندازی نمود

با گذشت حدود دو دهه از فعالیت این مجموعه، تاکنون بیش از نیم میلیون پرسش با موضوعات مشاوره خانواده، مسائل شرعی و پاسخ به شبهات جدید تحت اشراف و نظر استاد انصاریان پاسخ داده شده است.

از نکات بارز و قابل‌توجه این سامانه، پاسخگویی به سؤالات در حوزه‌های مختلف دینی از جمله اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، خانواده و احکام توسط کارشناسان متخصص و تحت اشراف علمی استاد انصاریان می باشد که حاصل آن، تنظیم کتاب‌هایی در قالب پرسش و پاسخ در موضوعات مختلف است. کتاب پرسش و پاسخ در حوزه مباحث اعتقادی از جمله این موارد است که در سال 1393 منتشر گردید و مورد استقبال فعالان فرهنگی و مخاطبان مختلف قرار گرفت.

دقت در پاسخگویی و دسته‌بندی اطلاعات با توجه به سن، تحصیلات، موضوع سؤالات و... از جمله دیگر مزایای بخش پاسخگویی مؤسسه علمی-فرهنگی دارالعرفان می‌باشد.

مشاوره خانواده، مسائل شرعی و پاسخ به شبهات نوین از جمله مهم‌ترین مباحثی است که پایگاه اطلاع‌رسانی استاد انصاریان بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. 
از اقدامات ویژه سایت پاسخگویی مؤسسه علمی-فرهنگی دارالعرفان در بخش پاسخگویی این است که چنانچه مخاطبان برای حل مسائل خود علاوه بر ارتباط غیرحضوری، نیاز به دیدار حضوری نیز داشته باشند، در اولویت قرار گرفته و اقدامات مقتضی برای حل مشکلات آنان به فراخور هر مسئله انجام می‌پذیرد.

پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی همه‌روزه از ساعت 9 الی 14 از طریق شبکه‌های اجتماعی، پاسخگویی تلفنی و سایت مؤسسه دارالعرفان -به‌صورت پست الکترونیکی- توسط کارشناسان واحد پاسخگویی دفتر استاد انصاریان انجام می‌گیرد.

علاقمندان می توانند برای طرح سوالات دینی و اعتقادی خود به پایگاه رسمی موسسه علمی-فرهنگی دارالعرفان به نشانی www.erfan.ir و یا به کانال و صفحات رسمی استاد حسین انصاریان در شبکه های اجتماعی مراجعه فرمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها