أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۴۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم در تلاش است تا بتواند حریف ایتالیایی خود را در لیگ قهرمانان به زحمت بیندازد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل، اوله گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد پیش از دیدار حساس برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: تمرکز همه روی بازی آینده با آتالانتا است. ما به خوبی می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. ما بازیکنان کافی برای استفاده از سیستم‌های مختلف بازی با پنج مدافع، با سه و یا با وینگر داریم. در آخرین بازی مقابل تاتنهام روشی که به کار گرفتیم کارساز بود. با این حال، اکنون نمی‌توانم بگویم که چگونه مقابل آتالانتا بازی خواهیم کرد.

سرمربی نروژی یونایتد در ادامه گفت: آتالانتا تیمی با سبک بازی منحصر به فرد است. آن‌ها واقعاً به قدرت خود ایمان دارند. با این حال، ما سعی خواهیم کرد در بازی پیش رو برای حریف مشکل ایجاد کنیم. ما هفته سختی را سپری کردیم و باید تاکید کنم که این روزها ما را متحدتر کرد.

یونایتد بعد از این دیدار باید در لیگ برتر در داربی شهر منچستر به دیدار منچسترسیتی برود که با پپ گواردیولا از جام اتحادیه کنار رفت و در لیگ برتر نیز در هفته قبل شکست خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها