أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۴۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
داور دیدار پربرخورد روسونری و جالوروسی در هفته یازدهم سری A که تصمیماتش جنجال بزرگی به پا کرد از سوی کمیته داوران فوتبال ایتالیا مجازات شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فابیو مارسکا داور بازی یکشنبه شب تیم‌های فوتبال رم و میلان در ورزشگاه المپیکو که با پیروزی 2 بر یک میلانی‌ها خاتمه یافت، حداقل برای دو هفته از قضاوت در سری A محروم شده است.

این خبر، ادعای شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا است که نوشته کمیته داوران فوتبال ایتالیا از عملکرد مارسکا در بازی بزرگ هفته یازدهم میان مردان ژوزه مورینیو و شاگردان استفانو پیولی راضی نیست. رسانه‌های ایتالیایی در دو روز اخیر به شدت عملکرد مارسکا را مورد انتقاد قرار داده‌اند به خصوص یک پنالتی محرز که به سود جالوروسی اعلام نشد و همین موضوع داور 40 ساله ایتالیایی را به دردسر انداخته است.

علاوه بر صحنه جنجالی پنالتی اعلام نشده به سود رم، مارسکا تصمیمات جنجال‌آفرین دیگری هم اتخاذ کرد که ژوزه مورینیو را به شدت عصبانی کرد هرچند که او برای جلوگیری از محروم شدنش حاضر نشد به طور جدی از تیم داوری بازی انتقاد کند.

علاوه بر مارسکا، عملکرد کمک داور ویدئویی (VAR) بازی تیم‌های میلان و رم هم جنجال‌آفرین بود چرا که داوران VAR در مواقع غیرضروری مداخله می‌کردند. در این بازی 10 بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز از جیب مارسکا خارج شد که برای مجازات تئو هرناندس بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها