أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۵۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۳ آبان ۱۴۰۰
دروغ پراکنی رسانه‌های معاند؛
با توجه به رسانه ای شدن شکست آمریکا در دزدی دریایی، رسانه‌های معاند ماموریت جدیدی جهت تطهیر سازی آمریکا پیدا کردند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، از روز گذشته رسانه‌های معاند ماموریت پیدا کردند تا روایت های غیر واقعی را در فضای رسانه‌ای غالب کنند. بگونه‌ای که ابتدا این دزدی دریایی توسط آمریکا را تایید نکرده وحالا آنرا سناریویی دروغین خطاب می‌کنند. این درحالیست که ارتش تروریستی آمریکا ابتدا با آوردن دلائل نامربوط عنوان کرد که مشغول بررسی اطلاعات خود است سپس از پذیرش مسئولیت آن سر باز زد.

رسانه سعودی اینترنشنال یکی از رسانه هایی بود، که صحت این ماجرا را رد کرد. این شبکه معاند که سالهاست برعلیه امنیت مردم ایران اقدام می‌کند، دزدی علنی دریایی آمریکا در دریای عمان را بازی رسانه‌‌ای ایران خواند!

این رسانه از زمان اعلام شکست آمریکا در دریای عمان تاکنون مصاحبه‌های گوناگونی با افرادی که ادعا می‌شود کارشناس می‌باشند، اجرا کرده است. در یکی از این مصاحبه‌ها، کارشناس برنامه با بیان دلائلی خنده‌دار ، عملیات هلی‌برن نیروی دریایی ویژه سپاه راکه به منظور توقیف نفتکش صورت گرفت، ساختگی خواند. او در این برنامه مدعی شد: فیلمبردار زودتر از سایر نیروهای تکاور از بالگرد بر روی عرشه کشتی هلی‌برن شده است، در صورتی که اگر عملیاتی در کار بوده، ابتدا باید نیروهای تکاور بر روی عرشه کشتی هلی برن می‌شدند. گفتنی است که سالهاست تکاوران نیروی دریایی ویژه سپاه مجهز به دوربین‌های گُپرو می‌باشند. دوربین‌هایی که بر روی سینه یا کلاه نیروها نصب شده تا از صحنه‌های عملیات فیلمبرداری کنند. گویا فردی که در این شبکه سعودی و تحت نفوذ آمریکا به عنوان کارشناس صحبت می‌کند، اطلاعاتی در این باره نداشته یا از بیان حقیقت خودداری می‌کند!

در بخش دیگری از این مصاحبه شاهد بروز و عیان شدن تناقضات در صحبت‌های آنان می‌شویم. مجری و کارشناس برنامه که در ابتدا هرگونه مقابله ایران با آمریکا در دریای عمان را تکذیب و نادرست می‌خواندند، در بخش دیگری از این گفتگو، مجری برنامه صحبت از " ناامنی و درگیری‌های این چنینی" می‌کند! کارشناس برنامه نیز در ادامه آن را تایید کرده و پاسخ می‌دهد. آیا این تناقضات در گفتار، ناشی از روایت غلط این رسانه سعودی نیست؟

همچنین شب گذشته نیز مجری برنامه تیتر شب رسانه سعودی اینترنشنال، گزارشی از واکنش روزنامه جروزالیم پست رژیم صهیونیستی نسبت به اتفاقات اخیر دریای عمان ارائه می‌دهد. در این گزارش بیان شده که "اسرائیل حادثه نفتکش در دریای عمان را بازی خطرناک ایران توصیف کرده" ! در اینجا این سئوال پیش می‌آید که اگر مقابله ایران با دزدی دریایی آمریکا در دریای عمان صحت ندارد، پس اسرائیل چه چیزی را محکوم کرده است؟!

روز گذشته خبری مبنی بر مقابله چند ساعته نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا منتشر گردید. نیروی دریایی سپاه با انتشار ویدئویی از عملیات چند ساعته خود در دریای عمان ، تلاش خود در جهت مقابله با دزدی و غارت نفت ایران توسط ارتش آمریکا را به تصویر کشید.

این خبر ظرف چند ساعت به تیتر یک رسانه های خبری جهان تبدیل شد. اخبار رسانه های شرق تا غرب دنیا به شکست ارتش آمریکا در دزدی دریایی اختصاص یافت. شکست نیروی دریایی آمریکا با چندین ناو و ناوچه به همراه چندین هزار تنفگدار در برابر تعدادی قایق نیروی دریایی سپاه ، قدرت پوشالی ایالات متحده را بر باد داد. با توجه به رسانه ای شدن شکست آمریکا در دزدی دریایی، رسانه‌های معاند ماموریت جدیدی جهت تطهیر سازی آمریکا پیدا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها