يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۷۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۷ آبان ۱۴۰۰
حضور معترضان به نتایج انتخابات در کنار منطقه سبز و مراسم یادبود برای جان باختگان دو روز گذشته دیشب نیز ادامه داشت اما بعد از سوء قصد نافرجام به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، حالا با ورود تانک های ارتش به خیابان های پایتخت، بغداد شاهد تحولات جدیدی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا: حضور معترضان به نتایج انتخابات در کنار منطقه سبز و مراسم یادبود برای جان باختگان دو روز گذشته دیشب نیز ادامه داشت اما بعد از سوء قصد نافرجام به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، حالا با ورود تانک های ارتش به خیابان های پایتخت، بغداد شاهد تحولات جدیدی است.

تانک‌های ارتش عراق در خیابان‌های بغداد

از دیشب دهها تانک و نفربر ارتش عراق وارد خیابان های بغداد شده اند و از نیروهای پلیس خبری نیست یا حضور آنها کم رنگ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها