امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۵۷۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۷ آبان ۱۴۰۰
رئیس شورای سیاسی نُجَباء:
الاسدی با تأکید بر اینکه همه دلایل و قرائن حاکی از دست داشتن آمریکا در حمله به اقامتگاه الکاظمی است، تعطیلی سفارتخانه و اخراج سفیر ایالات‌متحده از خاک عراق را خواستار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ماجرای حمله به منزل نخست‌وزیر را تلاشی برای کشاندن عراق به ورطه بحران‌ داخلی دانست که پیامدهای خطرناکی برای کشور دارد.

شیخ «علی الاسدی» با تصریح به اینکه "همه دلایل و نشانه‌ها دال بر دست داشتن سفارت آمریکا در این ماجراست"، خاطرنشان ساخت: پایگاه نظامی آمریکا در منطقه سبز بغداد که از آن تحت‌عنوان سفارت یاد می‌شود، با وجود برخورداری از سامانه پدافند هوایی (C-RAM) با پهپادها یا موشک‌ها مقابله نکرد!

وی شناسایی و محاکمه عاملان حمله را مستلزم تشکیل کمیته‌ای بی‌طرف دانست تا اجازه دستکاری مدارک جرم داده نشود.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان تأکید کرد: اگر ـ همان‌گونه که انتظار می‌رود ـ سفارتخانه شرارت‌طلب آمریکا مسئول این حمله باشد، باید ضمن تعطیل کردن آن، سفیر فتنه‌گر ایالات‌متحده نیز از عراق اخراج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها