أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۷۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۷ آبان ۱۴۰۰
اسطوره فوتبال مصر از پشت پرده تصمیم جنجالی کی روش پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، روز گذشته رسانه های مصر از تصمیم تاریخی کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در فوتبال ملی مصر خبر دادند.

کی روش طارق حامد بازیکن کلیدی فراعنه را بعد از 8 سال متوالی از لیست تیم ملی خط زد. این اقدام کی روش بازتاب گسترده ای را در کشور مصر داشت و انتقادهایی از مرد پرتغالی شد.

در همین رابطه ابراهیم سعید ستاره سابق تیم ملی مصر از پشت پرده خط خوردن طارق حامد پرده برداشت و گفت: تصمیم کی روش به خط زدن طارق فنی نبود. این بازیکن در آخرین اردوی تیم ملی به کی روش انتقاد کرد که چرا در ترکیب اصلی بازی نمی کند به همین خاطر سرمربی پرتغالی او را از لیست تیم ملی در اردوی جدید کنار گذاشت.

این اسطوره تیم ملی مصر در ادامه به محکوم کردن تصمیم کی روش پرداخت و گفت: به نظرم طارق حامد شایسته حضور در تیم ملی مصر است و او می تواند به تیم ملی کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها