أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۸۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۰     ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دولت عمیقا به مردم باور دارد و می داند که دشمنان هدفشان ضربه زدن به کشور است.این دولت با کمک مردم و با تکیه بر خدا به دنبال خدمت رسانی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از حوزه، دکتر وحیدی  امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن استانداری برگزار شد، گفت: جهان تشنه معارف اسلامی است و راهی جز مسیر اهل بیت(ع)  نیست و بشریت امروز هم گرفتار در جهل شده است.

وزیر کشور افزود: امروز شاهد جهانی با حضور جبهه استکبار و اسرائیل و تروریست ها و حمایت جبهه استکبار از داعش هستیم و از طرفی، تمدن اسلامی است که در جهان درخشیده و این مسئله مهم نیز باید از قم ساخته شود و به دنیا صادر شود.

وی بیان داشت: ساخت تمدن، نیاز به محتوا دارد و محتوای آن در قم و حتی حکمرانی آن باید از قم باشد. لذا قم به یک عبارت پایگاه بوده و خواهد بود و باید همه چیز باید از قم نشأت بگیرد و به همین دلیل هر چه برای قم انجام دهیم، کم است.

وحیدی گفت: قم باید از هر ناهنجاری به دور باشد و ظاهر و مسائل اجتماعی آن در حد خوب باشد یا این مسائل را در قم نبینیم. باید برای رفع موانع همه تلاش ها بکار گرفته شود.

وی بیان داشت: امروز هم در مراسم تودیع و معارفه هستیم، سردار شاهچراغی سالها در جبهه حق علیه باطل مجاهدت کرده و امروز در سنگر دیگر در بحث خدمت رسانی به مردم قم، این مسئولیت را پذیرفته است.

وحیدی گفت: وی گرچه نظامی هستند، اما محبوب القلوب است و در ارتباط با بکارگیری وی درخواست های زیادی هم بوده است.

وزیر کشور افزود: نظامیان همواره و صادقانه به مردم خدمت کرده اند و این مسئله را برای خود افتخار می دانند و همواره به خود می بالند و حتی مورد علاقه مردم هستند و این نشانه خدمت گذاری ایشان است.

وی بیان داشت: باید بدانیم  وزارت کشور در بحث به خدمت گیری نظامیان در پست های مهم تحت فشار بوده است و همگان دیدندکه این عزیزان همواره در بحث امنیت بالاترین خدمت را به کشور و مردم کرده اند و این نشان می دهد که این رزمنده ها در هر پستی قرار گیرد، تنها به دنبال خدمت رسانی است.

وحیدی گفت: امروز شاهد فصل جدید و دولت جدید هستیم و دولت عمیقا به مردم باور دارد و می داند که دشمنان هدفشان ضربه زدن به کشور است.این دولت با کمک مردم و با تکیه بر خدا به دنبال خدمت رسانی است.

وی بیان داشت: امروز شاهد انواع توانمندی در کشور، نظام هستیم و باید با آرمانهای امام راحل و آستان مقدس حضرت معصومه(س) تجدید بیعت کنیم و از ایشان درخواست کمک کنیم  چرا که اذن در دست اینها است.

وزیر کشور، گفت: امروز مردم امیدوار به دولتی هستند که به صورت شبانه روز برای رفع مشکلات کشور در مسائل مختلف در حال تلاش است و امید است استاندار قم برای رشد این استان همه تلاش ها را انجام دهد تا مردم شاهد رونق این استان و کشور باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها