أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۸۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۸ آبان ۱۴۰۰
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
مقامات بلندپایه لبنان به مشکل حق پخش بازی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران و امارات ورود کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال لبنان روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه صیدا به ترتیب میزبان ایران و امارات است.

پیش از این شبکه تلویزیونی «ام تی وی» در توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا حق پخش این دیدارها را دریافت کرده بود اما در آستانه بازی ایران با لبنان، AFC توافق اولیه با این شبکه را لغو کرد.

یک منبع آگاه به سایت «کوره» گفت: این اختلاف پس از آن رخ داد که کنفدراسیون آسیا درخواست کرد مسابقات را به صورت زمینی و تنها در همین کشور پخش کند و پخش ماهواره‌ای نداشته باشد. این شبکه درخواست AFC را رد کرد، به خصوص که پخش زمینی ندارد و مجبور است مسابقات را از طریق فیس بوک پخش کند.

این سایت عربی زبان در خبر دیگری اعلام کرد تماس‌های وزرای مربوطه در دولت لبنان بعد از لغو این قرارداد افزایش یافته است و چهره‌های بلند پایه وارد مذاکره با دولت لبنان و کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند تا حق پخش بازی با ایران و امارات را به تلویزیون رسمی لبنان بدهند.

با توجه به اینکه بازی‌های لبنان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، تصمیم برای پخش بازی‌ها از طریق تلویزیون رسمی لبنان به این منظور است که اطمینان حاصل شود هواداران می‌توانند مسابقات را از تلویزیون تماشا کنند.

کوره همچنین نوشت: «تلویزیون لبنان از پخش زمینی عالی برخوردار است، زیرا تنها شبکه ای در لبنان است که قابلیت‌ها و شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها