يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۹۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
می توانیم با برنامه سهمیه آسیایی را بگیریم؛
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر مثل بازی با سپاهان با برنامه کار کنیم می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیریم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حسین شنانی در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از انجام بازی معوقه مقابل پیکان اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم و برای بازی با پیکان آماده می‌شویم. بازی سختی داریم. پیکان تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می‌کند. از سه بازی هفت امتیاز گرفته و مطمئناً در این بازی هم برای برد به زمین می‌آید اما ما هم برنامه‌های کادر فنی برای امتیاز گرفتن به مصاف پیکان می‌رویم و امیدواریم با دست پر تهران را ترک کنیم.

وی در مورد پیروزی مقابل سپاهان پرمهره در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: سپاهان تیم خیلی بزرگی است اما ما هم ذوب آهن هستیم و باشگاه بزرگی داریم. می‌دانستیم سپاهان در نیمه اول فشار می‌آورد و این طبیعی بود. آن‌ها حتی یک پنالتی هم گرفتند. اگر گل می‌شد روند بازی به کلی تغییر می‌کرد اما حبیب فرعباسی خیلی خوب کار کرد و این پنالتی را گرفت. او ما را در بازی نگه داشت.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که سرمربی ایجاد کرد به بازی سوار شدیم و سپاهان هیچ حمله‌ای نداشت. می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. خودم و خراسانی موقعیت‌های خوبی را خراب کردیم. اگر این موقعیت‌ها گل می‌شد نتیجه فوق‌العاده‌ای به دست می‌آمد و 3 بر صفر برنده می‌شدیم. با این حال خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز مهم گرفتیم.

شنانی در مورد اینکه سازنده یک گل زیبا در دربی اصفهان بود، اظهار داشت: در تمرینات روی این نوع گلزنی کار کرده بودیم. مهدی تارتار در مورد نقاط ضعف سپاهان با ما صحبت کرده بود و روی برنامه این گل را زدیم. من به خوبی سجاد دانایی را دیدم و توپ را ارسال کردم. او نیز با ضربه‌ای والی و زیبا آن را وارد دروازه سپاهان کرد.

وی در خصوص اینکه اکنون ذوب‌آهن موقعیت خوبی در جدول دارد و با پیروزی مقابل پیکان می‌تواند جای سپاهان را در رتبه دوم جدول بگیرد، عنوان کرد: باید با برنامه کار کنیم و نباید احساسی باشیم. بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی با پیکان 6 امتیازی است چون هر تیمی برنده شود به بالای جدول می‌رسد. ضمن اینکه تقابل تارتار و حسینی همیشه جذاب بوده، به خودمان اعتماد و باور داریم و تلاش می‌کنیم برنده این بازی باشیم. اگر مثل بازی با سپاهان خودمان باشیم می‌توانیم ببریم. امید زیادی برای پیروزی در این مسابقه داریم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه هواداران امیدوارند امسال بر خلاف دوسال تلخ گذشته این تیم نتایج خوبی بگیرد و حتی به سهمیه آسیایی برسد، گفت: این مساله دور از دسترس نیست. اگر مثل بازی با سپاهان با برنامه کار کنیم می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیریم. سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم و اتفاقات دو سال گذشته تکرار نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها