يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۹۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
باشگاه استقلال جهت بازگشت هر چه زودتر طرفداران این تیم به ورزشگاه‌‌ خانگی خود، در حال هماهنگی و فراهم کردن راهکارهای لازم با شرکت بلیت‌فروشی تحت قرارداد است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه استقلال اعلام کرد: به دنبال اعلام غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر راه‌ اندازی سامانه بررسی کارت واکسن کرونای تماشاگران فوتبال از صبح فردا؛ باشگاه استقلال در حال تلاش است که زمینه حضور هوادارانش در اولین بازی خانگی این تیم مقابل نساجی در روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ را فراهم کند.

لازم به تاکید است که این باشگاه برای ورود تماشاگرانش به ورزشگاه آزادی مشکلی بابت گیت‌های بلیت الکترونیک ندارد. شرط اصلی جهت حضور طرفداران فوتبال در ورزشگاهها، داشتن کارت واکسن کرونا خواهد بود.

آخرین باری که هواداران استقلال جهت حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه آزادی رفتند، مربوط به دربی تهران در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها