أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۹۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان قم را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات امروز از ساعت 10:00آغاز و تا ساعت 12:00 ادامه داشت که با استقبال خوب اعضای خانه تا ساعت 13 تمدید شد که در این دوره 177 عضو اصلی مجاز به شرکت در انتخابات بودند که 105نفر شرکت کردند که از بین 7 نامزد آقایان مهدی بخشی سورکی و حسین طالب علی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند و به مدت یکسال به عنوان بازرس خانه مطبوعات استان قم انتخاب شدند.

مشارکت در این دوره از انتخابات ۵۹/۳۲ درصد بود که به ترتیب آقایان و خانم ها، مهدی بخشی سورکی 68 رأی،‌ حسین طالب علی49رأی، مرضیه مهدیلو شیخ احمدلو34رأی، مهدی جنتی 22رأی،سعید ذاکری 9رأی، فاطمه قاسمی 8رأی و رضا عطائی مرغملکی 2 رأی به خود ا ختصاص دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها