يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۰۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۰ آبان ۱۴۰۰
مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته هدایت تیم راجا کازابلانکا مراکش را برعهده گرفت، دستمزد ویلموتس در این تیم مراکشی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از دستمزدش در ایران کمتر است.

به گزارش پایگاه 598، خبرآنلاین نوشت: مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک دو سال پیش به عنوان جانشین کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نشست.

مدت مربیگری مرد بلژیکی در تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۶ ماه طول نکشید. ویلموتس به دلیل عدم دریافت مطالباش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و خواهان دریافت مبلغ قراردادش به صورت کامل شد.

دستمزد سالیانه ویلموتس حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو بود. فیفا فدراسیون ایران را به پرداخت ۶ میلیون یورو غرامت به مربی بلژیکی محکوم کرد تا یک پرونده سنگین و بی سابقه در فوتبال ایران شکل بگیرد.

البته فدراسیون ایران علیه این حکم فیفا به دادگاه CAS شکایت کرد و بزودی حکم این دادگاه ابلاغ خواهد شد. هر چند که دادگاه عالی ورزش ۷ بار است که جلسه نهایی را به تعویق انداخته است. ویلموتس روز گذشته بعد از ۲ سال بیکاری در نهایت هدایت تیم راجا کازابلانکا مراکش را برعهده گرفت.

نکته قابل توجه جزئیات دستمزد ویلموتس در باشگاه مراکشی است که تفاوت فاحشی با دستمزد سالیانه اش روی نیمکت تیم ملی ایران دارد.

آدانسی فدریک خبرنگار آفریقایی درباره جزئیات دستمزد مربی بلژیکی در باشگاه مراکشی، نوشت: مارک ویلموتس ۵۲ ساله ماهیانه ۴۰ هزار یورو از باشگاه کازابلانکا مراکش دریافت خواهد کرد.

دستمزد سالیانه سرمربی سابق ایران در منصب جدید سالیانه ۴۸۰ هزار یورو است اما نکته اینجاست که تفاوت فاحشی نسبت به دستمزد سالیانه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار یورویی اش در روی نیمکت تیم ملی ایران دارد. مربی بلژیکی مبلغی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از دستمزدش در ایران مبلغ بیشتری دریافت کرده است.

قیمت واقعی ویلموتس مشخص شد + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها