يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۰۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۰ آبان ۱۴۰۰
با پایان فصل دوم از سریال "نون خ" به کارگردانی سعید آقاخانی، شبکه آی فیلم فصل سوم از این مجموعه طنز را روی آنتن می برد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: سریال طنز "نون خ۳" از شنبه، ۲۲ آبان ماه از شبکه آی فیلم به روی آنتن می رود.

فصل دوم از این مجموعه هرشب ساعت ۲۱ از آی فیلم فارسی پخش می شود که با پایان فصل دوم، نیز داستان فصل سوم ادامه خواهد داشت.

شبکه آی فیلم پیش تر سری اول از سریال سعید آقاخانی را برای مخاطبان روی آنتن برده است.

سریال "نون خ۳" به تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی تهیه شده است که نوروز ۱۴۰۰ در ۱۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

سعید آقاخانی، یدالله شادمانی، علی صادقی، شقایق دهقان، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، شیدا یوسفی، سیروس میمنت، نسرین مرادی، سید علی صالحی، کاظم نوربخش و ... از بازیگران فصل سوم "نون خ" هستند.

داستان "نون خ۳" با ازدواج شیرین، دختر نورالدین آغاز می شود که روز عروسی داماد ناپدید شده و در این میان شوهر خواهر نورالدین خانزاده(سعید آقاخانی)، بهادرخان به یک معدن طلا دست پیدا می کند و سعی می کند کسی از این ماجرا مطلع نشود ولی در ادامه با ورود اهالی روستا به معدن، داستان شکل دیگری به خود می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها