أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۰۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی همراه اول: سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، اقدامات این اپراتور در استفاده از توان متخصصان کشور را باعث افتخار دانست.

مدیرعامل همراه اول در این بازدید گفت: با وجود اینکه ظرف دو سال گذشته شاهد رشد ۲.۵ برابری مصرف اینترنت موبایل در کشور بودیم ولی میزان ترافیک داخلی روی شبکه ما از ۳۰ به حدود ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

به گفته وی راه‌اندازی «مرکز تحقیق و توسعه» اقدام مهم دیگر بود. با توجه به اینکه کل تجهیزات شبکه خارجی بود، انجام این کار یک ضرورت به حساب می‌آمد. این مرکز در شش ماهه نخست امسال ۴۰۰ میلیارد تومان برای تولید لینک‌های رادیویی، سوئیچ و روتر داخلی قرارداد منعقد کرده است. 

 همچنین دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های گسترده همراه اول با رویکرد دغدغه‌مندانه نسبت به استفاده از توانمندی متخصصان داخلی برای توسعه پلتفرم‌های دیجیتال گفت که باعث افتخار است که همراه اول چنین اقدامات گسترده‌ای را با استاندارد بالا به سرانجام رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها