أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۰۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۰ آبان ۱۴۰۰
مدعیان اصلاحات که 8 سال تمام هم و غم خود را مصروف حمایت از روحانی کردند حالا هر از گاهی است که با جدا‌سازی خود از دولت روحانی سعی دارند از اتهاماتی که متوجه آنها است خود را تبرئه کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کیهان: روزنامه آفتاب یزد در مطلبی نوشت: «ناامیدیِ حاکمِ حاصل از عملکرد دولت دوازدهم بر بخش عظیمی از جامعه به‌عنوان پشتوانه جریان اصلاح‌طلبی سبب شد تا حامیان این جریان در کنش‌های سیاسی گوشه عزلت گزیده،آن بر سرِ اصلاح‌طلبان و جریان اصلاح‌طلبی آید که به‌زعم کسانی چون راقم سطور، نه اصلاح‌طلبان که اصلاح‌طلبی به مسلخ رفت و جنازه‌اش تشییع شد. این امر سبب شد تا اقلیتی نسبتاً ثابت(به نسبت واجدین شرایط رای) به‌عنوان پایگاه اجتماعی جریان اصولگرایی بتوانندکاندیداها / کاندیدای موردنظر خود را بدون دغدغه رقابت‌های انتخاباتیِ مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم بر دو قوه قانون‌گذاری و اجرایی کشور بنشانند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «مدیریت منفعل و ناکارآمد دولت دوازدهم و انگشت نهادن بر ضعف‌های آن- اعم از وابسته یا غیروابسته به تحریم‌ها و برجام- از سوی وابستگانِ به جریان اصولگرایی و در شیپور دمیدن مدام در فضای یأس‌آلود ایجاد شده ‌از یک سو، تبلیغات گسترده و تلقین شده به بدنه اجتماعیِ جریان اصولگرایی مبنی بر اینکه بیش‌ از ۷۰ درصد معضلات و مسائل معتنابه کشور، بالاخص در حوزه اقتصادی، حاصل سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت وقت است و با روی کار آمدن دولت همسو با جریان مذکور چنان گشایشی در امور صورت خواهد گرفت که توافق در برجام نه تنها تاثیری آنچنان بر اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم نخواهد داشت که گزینه آخر رفع‌اندک مشکلات مرتبط با آن خواهد بود از سوی دیگر، سبب شد تا هر چه از مزرعه اصلاح‌طلبی ناامیدی رویید در مزرعه جریان اصولگرایی بذر امید کاشته شود.»

مدعیان اصلاحات که 8 سال تمام هم و غم خود را مصروف حمایت از روحانی کردند حالا هر از گاهی است که با جدا‌سازی خود از دولت روحانی سعی دارند از اتهاماتی که متوجه آنها است خود را تبرئه کنند. آنها این روزها می‌گویند گفتمان اصلاح‌طلبی با دولت روحانی از بین رفته است. چندی پیش صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفته بود دولت روحانی به اصلاحات آسیب زده است.

سال گذشته هم حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار گفته بود که اصلاح‌طلبان با حمایت از روحانی آسیب زیادی دیدند. شهریور ماه امسال هم محمد علی ابطحی، چهره اصلاح‌طلب و رئیس‌دفتر خاتمی در دولت اصلاحات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دیدارش با مهدی کروبی از سران فتنه سال ۸۸ خبر داد و نوشت: «از دوران آقای روحانی هم صحبت به میان آمد. از آسیبی که دولت او به همه ما‌ها زد حرف زدیم و از یأسی که به وجود آمد افسوس خوردیم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها