أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۰۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۰ آبان ۱۴۰۰
وزیر‌ کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم همه امور مردم در دست مردم خواهد بود، گفت: فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از برنا، وزیر‌ کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم همه امور مردم در دست مردم خواهد بود، گفت: فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت.

احمد وحیدی در نشست شورای اداری مازندران و تکریم و معارفه استانداران مازندران با بیان اینکه مازندران سرزمین حماسه‌آفرین است، اظهار داشت: باطن مردم این استان با تقدیم شهدای بی‌شمار از نگاه معنوی بسیار مهم است و محبت به اهل بیت اهالی ‌استان مازندران زبانزد است.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالای این استان در تولید برخی از محصولات کشاورزی، به ویژه مرکبات، برنج، شیلات و گل و گیاهان زینتی نشان‌دهنده توان بالای مازندران است، افزود: ظرفیت‌های این استان بی‌شمار است که با توجه به آنها می‌تواند موجب توسعه شود.

وحیدی با بیان اینکه در دولت سیزدهم همه امور مردم در دست مردم خواهد بود، تصریح کرد: ‌فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت و وفاق اجتماعی و همبستگی هدف نخست است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها