أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۶۱۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۲ آبان ۱۴۰۰
تیم ملی فوتبال سوریه در دیدار برابر ایران ۶ بازیکن خود را به خاطر مصدومیت و محرومیت دراختیار ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت سوریه، تیم ملی فوتبال سوریه در نخستین بازی خود در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه‌شنبه به مصاف ایران خواهد رفت.

سوریه در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد و با تیمی نصف و نیمه به مصاف ایران خواهد رفت.

شاخص‌ترین و مهم‌ترین غایب سوریه در این بازی حساس عمر خربین خواهد بود که در دیدار برابر عراق مصدوم شد. فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که این بازیکن حداقل به یک هفته استراحت نیاز دارد و به همین خاطر نمی‌تواند برابر ایران به میدان رود.

خربین تنها غایب سوریه نیست. ایاز عثمان هم به خاطر مصدومیت در بازی با عراق نمی‌تواند برابر ایران به میدان رود و اسراء حمویه هم به خاطر محرومیت بازی را از دست داد.

و اما  محمد عثمان هم در اعتراض به بازی نکردن برابر عراق اردوی تیم ملی سوریه را ترک کرد و راهی هلند شد تا او هم برابر ایران نباشد.

محمد حلاق  و سعد احمد هم که به خاطر مصدومیت دیدار برابر عراق را از دست دادند به بازی برابر ایران هم نمی‌رسند تا نزار محروس تنها ۲۲ بازیکن در اختیار داشته باشد که ۴ بازیکن آن دروازه‌بان هستند.

سوریه از ۵ بازی خود در دور رفت تنها ۲ امتیاز کسب کرده است و در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد؛ این درحالی است که ایران با ۱۳ امتیاز صدرنشین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها