يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۲۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۴ آبان ۱۴۰۰
استاد طب سنتی گفت: واکسن کرونا برای افرادی که دارای زمینه بیماری‌های سرد هستند عوارض می‌دهد؛ بنابراین این افراد باید با انجام حجامت و خوردن غذای با طبع گرم آن را جبران کنند؛ یعنی باید واکسن را تزریق کرده و در کنار آن حجامت را انجام دهند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: استاد طب سنتی گفت: واکسن کرونا برای افرادی که دارای زمینه بیماری‌های سرد هستند عوارض می‌دهد؛ بنابراین این افراد باید با انجام حجامت و خوردن غذای با طبع گرم آن را جبران کنند؛ یعنی باید واکسن را تزریق کرده و در کنار آن حجامت را انجام دهند.

حسین خیر اندیش، استاد طب سنتی در پاسخ به این پرسش که «درباره تزریق واکسن توسط افراد مختلف چه نظری دارید؟»، گفت:‌بیماری کرونا طبع سرد دارد و واکسن آن نیز دارای طبع سرد است.

وی ادامه داد:‌ بنابراین سطح سردی را افزایش می‌دهد. این برای افرادی که دارای زمینه بیماری‌های سرد هستند عوارض می‌دهد؛ بنابراین این افراد باید با انجام حجامت و خوردن غذای با طبع گرم آن را جبران کنند؛ یعنی باید واکسن را تزریق کرده و در کنار آن حجامت را انجام دهند.

این استاد طب سنتی درباره اینکه «آیا همه افرادی که واکسن تزریق می کنند باید حجامت را انجام دهند؟»،اظهار داشت: حجامت ذکر شده باید توسط افراد دارای بیماری زمینه ای مانند افزایش فشار خون ،افزایش تری گلیسیرید و کلسترول،غلظت خون و افراد دارای سابقه سکته صورت گیرد.

خیر اندیش در پاسخ به این پرسش که «آیا با توجه به سردی هوا انجام حجامت ایرادی ندارد؟»، ابراز داشت: در ماه سردی که حجامت کردن ممنوع است دیماه است؛آن هم حجامت عمومی ممنوع است، اما حجامت اضطراری ممنوع نیست.

وی متذکر شد:‌ بنده با کلیت تزریق واکسن موافق هستم اما باید این قاعده ذکر شده رعایت شود.کسانی که به ما مراجعه کرده و در اثر تزریق واکسن دچار شکایت شده‌اند دارای بیماری زمینه‌ای هستند نه همه افراد.

این استاد طب سنتی متذکر شد:‌تزریق واکسن  به کودکان نیز زیانی نمی‌رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها