يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۳۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۲۵ آبان ۱۴۰۰
مسئول موکب کفشداران آستان قدس رضوی خبر داد؛
مسئول موکب کفشداران آستان قدس رضوی از خدمتگزاری سه‌روزه خادمان آستان قدس رضوی به زائران کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا ملائکه مسئول موکب کفشداران آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به حضور سه‌روزه خادمین حرم امام مهربانی‌ها در قم اظهار داشت: توفیقی برای خادمان حرم امام رضا (ع) حاصل شد تا در ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در خدمت زائران کریمه اهل‌بیت (ع) باشیم.

وی ادامه داد: در این برنامه 40 نفر از کفشداران آستان قدس رضوی حضور دارند که در مدت سه روز به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

ملائکه تاکید کرد: در موکب امام رضا (ع) بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود روزانه 13 هزار پُرس غذای گرم توزیع کنیم که با عنایت کریمه اهل‌بیت (س) این میزان را به 15 هزار پُرس افزایش دادیم که در سه وعده بین زائران توزیع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این بسته‌های تبرکی به همراه 250 هزار کیک نیز در این سه روز بین زائران توزیع می‌شود.

مسئول موکب کفشداران آستان قدس رضوی به دیدار کفشداران آستان قدس رضوی با مراجع و علما اشاره کرد و گفت: روز یکشنبه 23 آبان‌ماه در محضر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بودیم و از بیانات ایشان بهره‌مند شدیم.

وی تصریح کرد: با آیت‌الله سعیدی تولیت محترم آستان حرم حضرت معصومه (س) و نماینده ولی‌فقیه در قم نیز دیدار خواهیم داشت.

ملائکه با بیان این که امسال برای اولین‌بار موکب کفشداران آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه (س) برپا می‌شود، تصریح کرد: موکب کفشداران آستان قدس رضوی 4 سال توفیق خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) را در کاظمین داشت اما در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا نتوانستیم در عراق موکب برپا کنیم به همین علت موکب در حرم امام رضا (ع) برپا می‌شد و امسال نیز برای اولین توفیق خدمتگزاری به زائران کریمه اهل‌بیت (ع) را داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها