أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۵ آبان ۱۴۰۰
تیم ملی ایران امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در کشور اردن به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می‌رود. این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جهان نیوز، ملی پوشان کشورمان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در کشور اردن به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می‌روند. این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ۵ بازی نخست خود در مقدماتی جام جهانی ۱۳ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قرار دارد و شانس اصلی صعود به جام جهانی از این گروه محسوب می‌شود.

ایرانی‌ها در بازی رفت، موفق شدند با تک گل علیرضا جهانبخش، سوریه را شکست دهند.

این ۲ تیم در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۳ بار به مصاف هم رفتند که ۶ برد سهم ایران و یک برد سهم سوریه بوده و باقی بازی‌ها نیز به تساوی منتهی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها