يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۴۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۶ آبان ۱۴۰۰
در صحن علنی مجلس قرائت شد؛
۳۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری بر ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق تاکید کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: در ادامه جلسه علنی روز (چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر سید محمود نبویان نماینده تهران به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ درباره ضرورت رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

تذکر فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص حذف مدیران تصادفی در سازمان ها و انتصابات افراد انقلابی، متعهد و بهره ور.

تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ درباره لزوم ممانعت از به کارگیری افراد بدون دانش، تخصص و تجربه به عنوان مشاور در ریاست جمهوری.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در خصوص ضرورت تشکیل شورای عالی مختص نوجوانان.

تذکر محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره علت نبود نام برخی از شهرهای کشور در سامانه مسکن ملی برای ثبت نام مردم این شهرها.

تذکر حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ در خصوص لزوم رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور سابق.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها