کد خبر: ۴۹۶۵۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
یادواره سردار شهید «مهدی زین‌الدین» فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس، سرداران و شهدای استان قم در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، آیین گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد شهادت شهیدان «مهدی و مجید زین‌الدین» و شش هزار شهید استان قم با حضور حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و با حضور پرشور ایثارگران و خانواده معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

یادواره شهید زین‌الدین و شهدای استان قم با شعرخوانی یکی از شاعران آیینی و ذکر مصیبت مداح اهل‌بیت  (ع) همراه بود و پخش قسمتی از سخنان سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص شهید زین‌الدین بخش ویژه این مراسم بود.

رونمایی از آلبوم مصور رزمندگان قم در هشت سال دفاع مقدس تحت عنوان از قم‌ تا قم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در این مراسم همچنین از ۲ تن از فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی هم با اهدای لوح تجلیل شد.

سردار شهید «مهدی‌زین الدین» فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) ۲۷ آبان ۱۳۶۳ به همراه برادرش «مجید زین‌الدین» در مأموریتی از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود که با گروهک‌های ضد انقلاب درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها