أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۶ هزار و ۹۲۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه ( ۲۹ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۷۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۶ هزار و ۹۲۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۳۳ واحدی بر روی پله ۳۸۷ هزار و ۹۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه گذاشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۷۷ واحد بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۶۵ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، بپاس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه در بازار گذاشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۱ هزار و ۹۰۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۷۲ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۶۲۵ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۱۳۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۶۵ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۷۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد آریا، زاگرس و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق بازار گذاشته اند. نماد فجهان پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۰ هزار و ۷۶۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۸ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۱۰۴ واحدی بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۶۶۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فارس و پارسان بشترین تاثیر را بر شاخص کل در این دقایق بازار داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۲۳ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۹ واحد قرار گرفت. نماد غسالم بیشترین افزایش قیمت و نماد سفار بیشترین کاهش قیمت را در بورس در این دقایق داشته اند.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۵ هزار و ۱۵۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۶۲۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۸۰۰ واحد بر روی پله  ۳۸۳ هزار و ۹۶۴ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و پارسیان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۴۵ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۹۷ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.

همچنین نماد فجهان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است و نماد توسن بیشترین افزایش و نماد حسیر بیشترین کاهش قیمت این دقایق بازار فرابورس را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها