أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
آشوبی:
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد پرسپولیس گفت: این تیم توان بازگشت به جمع مدعیان و دفاع از عنوان قهرمانی‌های متوالی را دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، فرزاد آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد پرسپولیس را نباید در نتایج این تیم دنبال کرد بلکه باید آن را از زمان شروع نقل و انتقالات تابستانی پیگیر شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی مهم‌ترین بازیکنان در ارکان خطوط سه‌گانه زمین از جمع این تیم جدا شدند پیدا کردن جایگزین برای آنها بسیار سخت است. محمدحسین کنعانی زادگان در کنار سیدجلال حسینی به هماهنگی کامل برسد. احمد نورالهی نیز به بلوغ لازم رسیده بود. او خیلی خوب می‌دانست چطور باید در زمین با هم تیمی‌هایش در دوندگی و ارسال پاس هماهنگ شود. باور تیم نیز روی احمد بود تا هر وقت با دستور او لازم بود تیم عقب بکشد و هر موقع هم نیاز بود بازی تهاجمی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم نورالهی نیز بازی رو به جلوی او بود. اتفاقی که الان در میانه میدان کمتر از پرسپولیس می‌بینیم. خریدهای پرسپولیس همچنان نیاز به زمان دارند اما لازم است بدانند فرصت آماده شدن در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هر جای دیگر متفاوت است.

آشوبی درباره تغییر استراتژی در بازی‌های اخیر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان ادامه داد: قطعا آقای گل محمدی بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند بازیکنان خود را آنالیز کند. اینکه پرسپولیس روند حرکتی بازی‌های خود را تغییر می‌دهد صلاح فنی فعلی آنهاست. من فکر می‌کنم کادر فنی با روند جدید باز هم می‌تواند خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهد. این تیم می‌تواند خیلی زود خودش را به صدر جدول بکشاند تا از قهرمانی‌های متوالی خود دفاع کند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان درباره مشکلات مدیریتی این تیم خاطرنشان کرد: قطعا این مسائل و عدم انتخاب مدیرعامل روی عملکرد باشگاه نیز تأثیرگذار است. باید این مشکلات از ریشه حل شود و بهتر است تکلیف خصوصی سازی این باشگاه‌ها مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها